La nostra Ampa

L'AMPA és una entitat sense afany de lucre, formada per pares i mares de l'escola, on totes les famílies hi poden participar.

El nostre objectiu principal és posicionar l'AMPA com a entitat referent dins l'escola, organtizant i gestionant actuacions i activitats que portin valor i benefici a les famílies associades i a la comunitat escolar.

Pares i mares delegats d'aula 2019-20

El seu principal objectiu  es afavorir la comunicació dels pares i mares del grup classe amb l’escola i aconseguir una major representativitat i participació del col·lectiu de pares i mares de l’escola.

El delegat/da és considerat enllaç entre les famílies del grup-classe i l’escola.
El delegat/da no té responsabilitat envers l’activitat pedagògica ja que recau sobre el tutor i l’equip docent.
El delegat/da ha de representar la globalitat de les famílies del grup-classe i no les inquietuds individuals de les famílies. Animarà la participació dels pares i mares en aquelles activitats col·lectives programades Els delegats assistiran a les reunions que convoqui l´Ampa i/o l´Escola. Aquests transmetran la informació a les seves classes (via mail, telèfon, whatsapp, etc…).

A les reunions d´ inici de curs es demana a les famílies un pare/mare voluntari per ser delegat/da de classe.

Aquest curs són:

P3A.- Teia Torrent

P3B.- Carmen Sánchez

P4A.- Dragana Milic

P4B.- Inma delgado

P5A.- Mostapha Taouil

1A.- Estefanía martín

1B.- Jèssica fernández

2A.- Cristina Bosch

2B.- Estibaliz Ugidoa

3A.- Sandrine Legueret

4A.- Míriam Hereu

4B.- Encarnaión Cecilia

5A.- Georgins Salvatella

5B.- Teresa Torrent

6A.- Nuri Velasco

6B.- Silvia Viviana Aguilera

6C.- Inma Delgado

Actuacions i activitats realitzades

• Venda de llibres de text.
  • Servei de reciclatge de llibres.
  • Organització de les activitats extraescolars.
  • Servei d'acollida matinal.
  • Col·laboració en festes escolars: Castanyada, Carnaval, fi de curs...
  • Monitoratge de la Biblioteca en horari de menjador.
  • Organització de la festa de l'AMPA de final de curs amb obsequi per l'alumnat.
  • Casalet del mes de juny en jornada intensiva.
  • A primària l'AMPA regala l'agenda i a infantil es subvenciona part d'una sortida amb 5€ a tots els socis.
  • Reciclatge de xandalls i bates.
  • Compra d'equipament al centre escolar.
  • Activitats diverses per a la recaptació de diners per les colònies de l'alumnat de sisè.
  • Col·laboració amb les activitats del centre en benefici de la Marató de TV3.
Actuacions i activitats realitzades