Història

El setembre de 1996 es crea una nova escola a Roses, el CEIP ELS GRECS, situada al barri que duu el mateix nom i formada a partir del repartiment de l’alumnat i el professorat del CEIP Narcís Monturiol, ja que aquesta escola un cop remodelada passava de dues línies a una, i per tant reduïa el nombre d’alumnat i de professorat.

Amb els anys l’escola ha anat adquirint la seva pròpia personalitat: s’han concretat objectius, s’han actualitzat o consensuat normatives, s’han creat nous equips de treball de mestres i ha calgut adaptar-se a una nova realitat escolar amb l’arribada d’alumnes procedents d’arreu del món...

Avui en dia, l’Escola ELS GRECS és un centre públic de dues línies tot i que tenim un únic I3, un 1r , un 2n i un 5è.

La nostra escola està situada a la urbanització Els Grecs,  una zona del  poble que darrerament ha crescut molt, i a on predominen  les cases unifamiliars.

Escola Els GrecsEscola Els Grecs
Espai esportiuEspai esportiu

Instal·lacions

El centre és un edifici modern, d'obra vista, amb molt vidre i amb un pati de grans dimensions amb una àmplia pista esportiva i, separat per tanques, el pati corresponent al parvulari.

L’edifici consta de quatre  parts diferenciades: l’edifici principal, l’edifici de cicle mitjà,  el d'infantil  i el gimnàs.

L'edifici d'Infantil es troba en una sola planta, distribuït en dos edificis, i disposa de les següents dependències: sis aules amb els seus respectius serveis, una sala de psicomotricitat (ara ambient), una aula habilitada com a ambient de llum, una  tutoria i un servei.

L’edifici principal es desenvolupa en dues plantes. La planta baixa conté: quatre aules, biblioteca, direcció, secretària, despatx de la cap d’estudis, sala de reunions, cuina, menjador, serveis, sala de material i consergeria. La planta superior conté: quatre aules, aula de música, sala de professors, aula d’informàtica, dues tutories, una aula d’educació especial i una d'audició i llenguatge.

El gimnàs disposa de lavabos i dos espais per a guardar el material.

L’edifici de cicle mitjà té 6 aules i serveis.

A la part del darrere hi trobem un altre pati , el de les oliveres, amb una zona cimentada i unes petites grades.

PatiPati
gimnàsgimnàs